De gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Klik hieronder om naar de homepagina te gaan!

Met spoed gezocht: leiding voor onze Cupido Welpen!

Kun jij als geen ander themaspellen bedenken, speurtochten uitzetten of brood bakken op een houtvuur? Dan zijn de Cupido Welpen (meiden, 7-11 jaar) met spoed op zoek naar jou als leiding!

Zorg iedere zaterdagochtend voor een creatief en uitdagend programma en heb daarnaast natuurlijk een toffe tijd met je mede-leiding en andere mede-vrijwilligers.

Heb je een vraag of wil je gewoon eens komen kijken? Neem dan contact op via leiding.cupido@scoutingpekela.nl. Hopelijk tot snel!

Met spoed gezocht: leiding voor onze Cupido Welpen!